Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

marți, 12 februarie 2013

Inu ep. 135


Inuyasha - Sezonul 5 -Episoadele 111 > 138
Ultimul Ospãţ al Maestrului lui Miroku
"The Last Banquet of Miroku's Master"
"Miroku no Shishō Saigo no Utage"  
(弥勒の師匠最後の宴)
Inuyasha episodul 135




http://movie-club-anime.blogspot.ro/2013/02/inu-ep-136.html 


2 comentarii:

  1. Salutare! Te rog mult de tot, daca ai putin timp liber, sa ma ajuti cu ceva. Sunt incepator si mi-am creat un blog. Imi poti scrie cum ai pus aceste labels, pas cu pas? Daca voi avea mai multe videoclipuri as vrea sa le pun in fisiere cum ai tu, daca fac parte din aceeasi categorie. Pentru tine cred ca e ceva foarte simplu. Mersi mult. Daca ti-e mai usor, trimte-mi te rog un mail la adresa mihai_1558@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare! Nu stiu pe ce platforma (blogger sau wordpress) ti-ai facut blogul, dar...
      De fapt, "Labels" este sinonim cu "Categories" = "Etichete". Ce iti spun eu acum se refera la platforma Blogger (blogspot) in lb. romana: intri la "Aspect", dai clic pe "Adauga un obiect gadget", dupa ce se deschide fereastra cu gedget-uri cauti si dai clic pe "Etichete" si gata, vei avea instalat pe blog "Labels". Ce vezi tu la mine, este "venit" odata cu sablonul, adica cu scheletul blogului. Daca nu te-ai apucat sa faci cine stie ce minuni pe acel blog, iti recomand, inainte de postari si alte chestii, sa te "joci" cu setarile si sabloanele predefinite ale blogului ca sa inveti. Toti am facut la fel la inceput, nimeni nu s-a nascut destept.
      Nu stiu daca ai inteles dar, pentru mai multe detalii, te sfatuiesc sa intri pe http://bloggerajutor.robloguri.info/. Este cel mai bun ajutor pentru incepatori. De-acolo am invatat si eu. Citeste tot cu atentie. Acolo, inainte sa pui intrebari, citeste totul. Daca ai nelamuriri, intreaba-i si iti vor raspunde. Una este sa ai blog pe "blogspot", alta e sa ai blog pe "wordpress"... asta ca sa stii cum pui problema acolo. Sper ca ti-am fost de ajutor. Bafta!

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.