Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

joi, 7 februarie 2013

Inu ep. 63


Inuyasha - Sezonul 3 -Episoadele 55 > 82
Preoteasa Roşie şi Preoteasa Albă
"The Red and White Priestesses"
"Ikute o Habamu Kōhaku Miko"
(行く手を阻む紅白巫女)
Inuyasha episodul 63




http://movie-club-anime.blogspot.ro/2013/02/inu-ep-64.html 


10 comentarii:

  1. Poti sa faci Video Qualiti mai ridicat? Adica sa se vada mai clar animeul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Calitatea video este de 720/400. Poti sa schimbi calitatea video din player: de la 240 la 360. Ai incercat?
      Multumesc tuturor celor care au lasat comentarii la oricare dintre episoadele Inuyasha. Datorita voua m-am apucat si am tradus in timp record Inuyasha The Movies si vad ca toata lumea e multumita.

      Ștergere
    2. nu stiu cum sa-ti multumesc . cand eram mica la 4 ani priveam InuYasha impreuna cu familia iar de curand pe un sit cu poze am vazut o poza din ep 6 si mi-am reamintit .iti multumesc ori care ar fi numele tau real si ma bucur ca si alti oameni se uita la InuYasha! eu am 17 ani si il ador mai ales cuplul InuYasha + Kagome = love!!!!!!!! APROPO EU SUNT HURREM

      Ștergere
    3. Imi face o deosebita placere cand citesc astfel de comentarii si iti spun doar ata: Cu placere. Si sa stii ca eu am 42 de ani si tot nu ma satur de Inuyasha.

      Ștergere
    4. SUPER,SUPER ,SUPER ! MA BUCUR CA MA INTELEGE SI PE MINE CINEVA SI CA NU E DEACORD CU SORA MEA EA REDA VOCEA UNUI PERSONAJ TAMPIT PE NUME AYA DIN GREEN LANTERN VARIANTA NOUA SI ANIMATA MAMA E MANDRA DE EA DAR EU NU SI MA BUCUR K MA INTELEGE SI PE MINE CINEVA SI APROPO EU SUNT MAI NOUA IN ROMANIA CE INSEAMNA ADRESA URL ??? SEMNAT HURREM

      Ștergere
    5. Buna, domnisoara! Fii atenta:... Inuyashacel mai tare, Naruto cel mai tare, Bleach cel mai tare, Yu Yu Hakusho cel mai tare, Claymore cel mai tare, Ghost Stories cel mai tare si toate animeurile la care lucrez sunt cele mai tari. Hopa, stai ca ne ia valul si rade lumea de noi. Sa revenim cu picioarele pe pamant. "Ce inseamna URL?"...
      Numele de URL este un acronim de la Uniform Resource Locator (limba engleză), ceea ce înseamnă că este un mod uniform (acelaşi în întreaga lume) de a localiza un fişier sau un document pe Internet. Un URL specifică adresa unui fişier pe web, adresă care este unică pentru fiecare fişier în parte. Software-ul pe care îl folosiţi pentru a naviga pe internet, (browserul), foloseşte URL-ul pentru a prelua un fişier de pe computerul (serverul web) pe care acesta se află.
      URL-ul real este un set de patru numere separate prin caracterul punct (adresă IP). Un exemplu în acest sens ar fi 89.42.216.50, dar o adresă web de acest fel ar fi, pentru om, foarte dificilă de reţinut şi de aceea adresele web sunt reprezentate sub formă alfanumerică. Astfel, URL-ul de mai sus poate fi scris foarte uşor ca fiind articole.web-start.ro.
      Internet Domain Name System (DNS) traduce adresa web din adresă alfanumerică în adresă numerică.

      Forma unui URL:
      Protocol:// adresa site-ului / cale / nume fişier
      De exemplu, URL-ul acestui website este:
      http://articole.web-start.ro/
      şi o pagină de pe site (cum ar fi acest articol) este:
      http://articole.web-start.ro/2009/03/ce-este-un-url/

      URL-ul de mai sus constă în:
      Protocolul: http
      Subdomeniu: articole
      Nume domeniu: web-start
      Domeniu de tip: RO
      Cale: / 2009/03/
      Nume fişier ce-este-un-url
      Notă:
      Extensia (tipul) fișierului este de asemenea specificată (exemplu: .php, .htm, .html, etc.), in cazul acestui fișier aceasta lipsește pentru că sunt făcute modificări in fișierul .htaccess (mod_url_rewrite).

      Protocoale
      În plus faţă de protocolul HTTP (menţionat mai sus), există şi alte protocoale folosite, dintre care amintim:
      File: Permite crearea unui hyperlink pentru a accesa un fişier de pe un sistem local.
      FTP: Folosit pentru a descărca fişiere de pe un server la distanţă.

      Adresa site-ului
      Adresa site-ului este formată din numele computerului gazdă, numele de domeniu şi de tipul de domeniu (extensia). Numele de domeniu trebuie să fie descriptiv pentu conţinutul website-ului şi este, de obicei, ales în funcție de numele companiei.
      Există diferite tipuri de domenii. Unele dintre ele sunt prezentate mai jos:
      COM: specifică entităţi comerciale
      net: evidenţiază site-urile unor rețele sau a unor furnizori de reţele
      org: organizaţii (de obicei, non-profit)
      edu: colegii şi universităţi (furnizori de educaţie)
      gov: agenţii guvernamentale

      Codul de ţară este o prelungire de două litere standardizate de către Organizaţia Internaţională pentru Standarde că ISO 3166. Unele coduri de ţară sunt prezentate mai jos:

      ro: România
      in: India
      de: Germania
      ca: Canada

      Calea către fişier
      Calea către fişier este specificată ierarhic în funcţie de locaţia fișierului pe serverul web.

      Port
      Browserele comunică cu serverul, folosind puncte de intrare numite porturi. Porturile sunt asociate fiecărui protocol, spre exemplu pentru HTTP portul implicit este 80.
      Administratorul serverului poate face în aşa fel încât pentru http să fie folosit alt port. În astfel de cazuri, portul trebuie să fie prezent ca parte a URL-ului. Numărul portului este plasat la sfârşitul URL-ui sub forma de mai jos:
      www.nume-domeniu.ro:50

      Definitia este luata de pe http://articole.web-start.ro/2009/03/ce-este-un-url/

      Ștergere
    6. iyi teșekkur ederim inseamna bine mulțumesc in yurca limba mea natala pt k sora mea ma inebunit cu engleza de cand ne-am mutat in anglia dar apoi eu am ramas la niste rude din romania si a trebuit sa invat limba si apropo acel ,,u,,trebuia sa aiba 2 puncte deasupra
      CUMULTUMIRI TOT EU HURREM

      Ștergere
    7. APROPO MAI DEVREME TREBUIA SA SCRIU TURCA NU YURCA
      SCUZE HURREM

      Ștergere
    8. Hurrem, de maine, 01.06.2013, incep sa postez Inuyasha: The Final Act. Fi pe faza! Pana acum esti cel mai mare fan Inuyasha care a ajuns pe site-ul meu.

      Ștergere
    9. iti multumesc pt compliment
      ps ma bucur ca nu esti de partea surori mele
      HURREM

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.