Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

luni, 3 iunie 2013

Inuyasha: The Final Act - episodul 26 online (final)


Inuyasha: The Final Act - episodul 26 online (final)
Spre ziua de mâine
"Toward Tomorrow"
"Ashita e" (明日へ)

14 comentarii:

  1. Pacat ca nu se mai face vreo continuare...:( Va ramane in mintea si sufletul meu pentru totdeauna :X:X:X O sa imi fie dor de un anime asa frumos!!! :( adio TNUYASHA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu gandesc la fel,am vazut toate episoadele,adio,Inuyasha!

      Ștergere
  2. cel mai tare anime ever..pur si simplu il ador!!!!love inuyasha forever <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  3. se pare ca toti fanii acestui anime vor o continuare.. pacat ca nu se mai face :)

    RăspundețiȘtergere
  4. asa este toti vrem un Inuyasha 2 .Poate ni se indeplineste dorinta!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa nu stergeti niciodata Inuyasha de pe acest site.Este cel mai frumos anime!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Se pare ca Naraku nu era malefic.. dar un lucru il stiu, cand o persoana este in dureri si este singura si abandonata totul se transforma in ura profunda, iar Ongigumo in dorinta de as reface viata si de a fi impreuna cu Kikyo a chemat demonii din giuvaerul sacru, care acestia o uru pe Kikyo si asa a luat nastere Naraku, un semi-demon care si-a abandonat inima umana si a pierdut totul in final. Ce vreau eu sa spun e ca Naraku vroia doar sa fie impreuna cu Kikyo si nu vroia sa ii faca rau, dar facand pact cu demonii acestia i-au furat sufletul.

    PS: Nu sunt tignit :)), doar ca incerc sa inteleg fiecare personaj si sa va spun si voua ceea ce gandesc

    RăspundețiȘtergere
  7. A fost preferatul meu, Inuyasha!!! Vreau mult o continuare...

    RăspundețiȘtergere
  8. Frate cel mai tare anime...
    De cand eram mic ma uitam la acest anime si acum mi-am reamintit cum stateam noaptea sa ma uit si cum ma certa mama ca stau asa tarziu :)))))
    Deci v-a ramane mereu in amintirile mele!
    Va multumesc....

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt asa trist ca s-a terminat...stiam ca o sa se termine odata si odata...iubesc acest anime si il voi revedea cu placere mereu. Vreau mult o continuare in care sa ne arate viata viitoare a pesronajelor...si mai multe faze inuyasha-kagome :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am adorat acest anime din primul episod vazut in copilarie si mi.a facut placere sa il vad din nou..pacat ca nu mai este continuare..dak ar fii dupa mine,as vedea la nesfarsit acest animee...INUYASHA a fost, este si va ramane animeul meu preferat...:x

    RăspundețiȘtergere
  11. Mda...si acum ce facem cu viata noastra?!:))) mai bine le punem pe dvd`uri si revedem episoadele toata viata,alta solutie nu gasesc

    RăspundețiȘtergere
  12. este cel mai frumos anime pe care l-am vazut ,m-am indragostit total si iremediabil de el...pacat ca dupa atatea episoade frumoase l-au terminat atat de fugar merita un final mai detailat dar asta este japonezii astia sunt geniali dar la capitolul finaluri imi vine sa-i stang de gat ;oricum din punctul meu de vedere este inuyasha si celelalte .iti multumesc din suflet pentru munca depusa si la cat mai multe seriale traduse .multumesc din suflet pentru tot

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Iti recomand sa vezi, tot aici, Yu Yu Hakusho. E foarte tare si e tradus tot de mine. O sa-ti placa la nebunie.

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.