Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

sâmbătă, 1 iunie 2013

Inuyasha: The Final Act - episodul 8 online


Inuyasha: The Final Act - episodul 8 online
Printre stelele strălucitoare
"Among the Twinkling Stars"
"Hoshiboshi Kirameki no Aida ni" (星々きらめきの間に)

8 comentarii:

  1. ce bine am scapat de scorpia aia de kikyo URA!!!!
    KAGOME+INUYASHA=LOVE!!!
    HURREM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce comentariu urat.. toti sunt la fel de dragi fiecare in felul sau

      Ștergere
    2. Ai dreptate: toti sunt la fel de draguti. Dar... fiecare cu sentimentele lui.

      Ștergere
    3. Kikyo nu era o scorpie, poate ca la inceput a incercat sa il ucida pe inuyasha dar a facut asta pentru avea inima ranita, era primul barbat si singurul pe care il iubea, si a fost pacalita de naraku, a murit cu inima franta, si sufletul ranit, normal ca era furioasa, ce fata care iubeste cu adevarat si vede ca a fost mintita nu ar reactiona asa...dar ea tot il iubea pe inuyasha :D.. iar scorpie nu o defineste pe ea , acet personaj..mai invata sa deosebesti lucrurile

      Ștergere
  2. cel mai trist episod.. m-am atasat oarecum de acest personaj, de Kikyo.. chear daca este un anime :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne am plans la episodul asta :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Este cel mai trist episod jur ca mi-au dat lacrimile si apropo tu ala primu kikyo nui o scorpia era una din cele mai bune personaje

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ce episod..... e cel mai trist din toate Anime-urile pe care le-am vazut si credeti-ma ca am vazut cateva la viata mea...... oricum tot timpul imi ziceam sa nu plang sa nu plang si la sfarsit am dat-o in bara, m-a podidit plansul...... :((

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.