"E imposibil", a spus Mândria
"E riscant", a spus Experiența
"Nu are rost", a spus Rațiunea
"Încearcă", a spus Inima
"E riscant", a spus Experiența
"Nu are rost", a spus Rațiunea
"Încearcă", a spus Inima
Dragii mei vizitatori, fani ai animeurilor, vă propun o discuție... destul de grea:
Care credeți că este cel mai tare anime? Și de ce?
Nu vreau să vă influențez cu nimic, deci nu voi înșira titluri de animeuri până când nu se adună mai multe păreri. Odată pe săptămână voi aduna statisticile voastre și voi publica Topul Animeurilor.
Când vă alcătuiți topul vă rog să-l argumentați: poveste, acțiune etc.
Deși, la început, această pagină va părea a fi una goală și stearpă, pe măsură ce se vor aduna comentariile voastre, voi posta imagini și trailere după topurile voastre. Vă doresc succes!
Bun! După câteva zile de liniște totală, "gandurileunuivisator" s-a încumetat să alcătuiască un top.
Top alcătuit de Stef
1. Death Note
2. Inuyasha
3. Elfen Lied
Mulțumesc și aștept și alte păreri.
Al doilea participant la "Cel Mai Tare Anime" este Natalia Armeana, care argumentează foarte obiectiv selecția.
Top alcătuit de Natalia
1- Hunter x Hunter (ongoing)
2- Fairy Tail
3- InuYasha
Al treilea participant la topul "Cel Mai Tare Anime" și-a făcut curaj și a votat:
Top alcătiut de Erika
1.Inuyasha
2.Elfen Liend
3.Ghost Stories
Al patrulea participant la top a votat:
Top alcătuit de Mirela
1.Inuyasha
2.Sword art online
3.Tokyo Mew Mew
Al cincilea participant a votat:
Top alcătuit de Alina
1.Inuyasha
2.Sword Art Online
3.Elfen Lied
Alexandru vine cu o propunere de Top curajoasă:
1.Seria Code Geass
2.DN Angel
3.Fairy Tail
4.Inuyasha
5.The Word God Only Knows
Salutare lume! Elena Rockbell ne propune următorul Top:
1. Fullmetal Alchemist Brotherhood
2. Tasogare Otome x Amnesia
3. Lovely Complex
4. SAO (Sword Art Online)
5. Mirai Nikki
6. Romeo x Juliet
7. Sukite Ii na yo
8. Kaichou wo Maid-sama
9. Kuroshitsuji
10. Jormungand
Deea De și-a alcătuit Top-ul:
1.Inuyasha
2.Ghost stories
3.Death note
Salutare, lume! Cristi ne propune urmatorul Top:
1.Dragon ball/Z/GT
2.Ynuyasha si Ynuyasha The Final Act
3.Yu Yu Hakusho
Cristi, te-ai gândit bine la Dragon Ball și Yu Yu Hakusho. Bravo!
Va rog sa citiți comentariul lui Cristi... foarte bine argumentat.
Salutare, lume! Ana vine și ea cu un Top:
1. Inuyasha
2. Yu Yu Hakusho
3. Tokio Mew Mew
Avem un "Anonim" care a focut un Top... cu argumentele de rigoare (citez):
"Chiar daca e un pic tarziu...sa las si yo un Comm in legatura cu Top Anime (dupa placul meu)....Fara indoiala cel mai mult mi`a placut Inuyasha. Al doilea ar fii Sailor Moon si al trei-lea nu as putea spune unul... ar fii mai mullte. De exemplu: Spiral, Slayers, Capitanul Tsubasa,Pokemon,Mew Mew (dar aceasta seamana cu Sailor Moon deci nu l`as mai pune la socoteala) si multe altele ^_^"
Și acum vin eu și întreb: De ce trebuie să lași un comentariu ca Anonim? Eu cui o să-i atribui acest Top?
Dragii Mosului, Falanga Rosie ne prezinta un Top bine argumentat. Iata despre ce este vorba (citez):
1. Yu Yu Hakusho - Este cel mai emotionant anime pe care l-am vazut ! Fratie, Unitate, Dragoste ! Si Lupte ! E cel mai apropiat de lumea reala si m-a emotionat cel mai mult ! Sunt prea multe chestii pentru care iubesc acest Anime ca sa le enumar Aici !
2. Inuyasha
3 :Tokyo Magnitude 8.0 si Death Note
4: Bleach
5: Tokyo Mew Mew
IoIo Ioana a desoperit Inuyasha: "Acum am vazut articolul asta si multumita lui am un nou anime la care sa ma uit de care n-am mai auzit -Inuyasha - . :))"
Tot Ioana vine cu un Top imens:
1. NARUTO / NARUTO SHIPPUDEN
2. Shaman King
3. NANA
4. Elfen Lied
5. Vampire Knight
si ar mai fi...
Maid Sama! (Kaichou wa Maid-sama), Princes of Song (Uta no Pince-sama), Ikuto (Shugo Chara!! Doki), Kamisama no inai nichiyoubi (Sunday Without God), Tasogare Otome x Amnesia, Clannad, 11 Eyes, Fairy Tail, True tears, Death Note, Lovely Complex, Sukkite ii na yo (Say "I love you") si Kiss x Sis (:)) pervers dar merge ).
Multumim pentru TOP si viziteaza-ne cat mai des!!!!
Kyrito Yuno ne propune urmatorul TOP:
Kiss X Sis si To Love-Ru ,Mirai Nikki , High School DxD, Gantz, Log Horizon, Sword Art Online, Ore no Imouto, Yousuga no Sora, Dakara Boku wa H Ga Dekinai, Seikon no Qwaser, B Gata H Kei, Kore wa Kombie Desu ka, Kanokon, Sora no Otoshimono.
Top alcătuit de Gabriel Alin Botezatu:
1 naruto, naruto shippuden
2 bleach
3 death note
4 tokyo ghoul, tokyo ghoul root A
5 darker than black
6 sword art online
Mulțumim pentru Top, Alin.
Cirpian ne lasă un comment din care extragem următorul Top:
1. Naruto
2. Inuyasha
3. Elfen Lied
Ciprian, îți mulțumesc pentru Top și pentru comentariu.
Ionuț ne-a lăsat și el un Top al animeurilor. Iată:
1. Yuyu Hakusho
2. Inuyasha
3. Hunter x Hunter
Puteți să citiți comentariul lui Ionuț Budaca pentru că Top-ul este argumentat acolo.
Dan Danny are un Top 10:
1. Naruto / Naruto Shippuden
2. Dragon ball/Z/GT
3. Inuyasha
4. Full Metal Alchemist
5. Ranma (new entri)
6. Ghost Stories
7. Yu Gi Oh (toata seria)
8. Yuyu Hakusho
9. Kenichi
10. Hunter x Hunter
Mulțumim, Danny.
Top actualizat la data de 18.09.2016
Până în acest moment, voturile arată cam așa:
1. Inuyasha = 15 voturi 2. Death Note, Sword Art Online, Elfen Lied, Yu Yu Hakusho = cu câte 5 voturi fiecare 3. , Tokyo Mew Mew și Naruto = cu câte 4 voturi fiecare 4. Fairy Tail, Ghost Stories, Hunter x Hunter și Naruto Shippuden = cu câte 3 voturi fiecare 5. , Bleach, Dragon Ball/Z/GT, Fullmetal Alchemist Brotherhood, Kiss x Sis, Lovely Complex, Mirai Nikki, Sukite Ii na yo, Tasogare Otome x Amnesia și Tokyo Ghoul = cu câte 2 voturi fiecare Mă așteptam ca Yu Yu Hakusho să primească mai multe voturi!! P.S. Nu-i așa că e greu să stabilești un top al animeurilor? Să extindem Top-ul la 5 sau la 10 animeuri? Hotărâți-vă voi. Updated 09/18/2016 Cu drag, Onimusha. |
Ori nu aveti curaj, ori nu ati vazut prea multe animeuri ca sa va dati cu parerea. Care sa fie?
RăspundețiȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
ȘtergereDesi nu am vazut foarte multe anime-uri, as indrazni sa le clasez asa:
RăspundețiȘtergere1. Death Note
2. Inuyasha
3. Elfen Lied
Am numit anime-uri din genuri diferite, ca o recomandare pentru "novicii" din aceasta lume.
Primul este nu tocmai usor de urmarit, si nu pentru oricine. Totusi, cei destul de maturi si capabili sa inteleaga fineturile, il vor aprecia foarte mult.
Inuyasha poate fi urmarit de oricine si l-am nuit pe locul doi pentru ca este o amintire minunata a copilariei mele.
Elfen Lied e...sangeros; foarte bun, totusi.
Stef>:D<
Visătorule, mulțumesc pentru top! Dă-mi voie să nu comentez, deocamdată. Vedem ce păreri mai apar până luni. Poate că mai sunt și alții cărora o să le treacă timiditatea. Oricum, foarte interesant topul alcătuit de tine. Bravo!
Ștergerebuna krmn_scm ai putea te rog sa traduci gakuen alice si shugo chara eu leam gasit decat in englezza dar nu ma am prea inteleg bine cu eng :((daca ai putea plss as ramane indatorata
RăspundețiȘtergereBuna, Mariana! În legătură cu rugămintea ta, nu promit nimic. De ceva vreme mă tot chinui să termin Yu Yu Hakusho, dar nu reușesc pentru că tot mă opresc ca să mai pun câte un anime la cerere. Nu știu cum să fac să-i împac pe toți, să nu se supere nimeni. Te rog să ai răbdare. Dacă voi avea timp, le voi traduce și posta, bine?
ȘtergereDragii mei, țineți cont că acest site este făcut și întreținut de un singur om... adică de mine. Eu traduc, eu prelucrez eu postez, eu răspund la solicitările voatre etc. Îmi place ce fac, dar nu e nici ușor. Cu sinceritate vă spun că nu m-am aștepta ca, în doar 6 luni, site-ul acesta să adune 2000 de vizitatori unici pe zi. Asta înseamnă că ceea ce am făcut până acum, mi-a ieșit bine. Vă doresc să petreceți cât mai mult timp aici!
Dupa ce termini proiectul Yu Yu Hakusho, ti-as recomanda Code Geass. E un anime pe care chiar vreau sa il vad, dar pe alte site-uri e postat aiurea. Tu faci o treaba mai mult decat grozava cu ceea ce postezi.
RăspundețiȘtergereStef.
Stef, dacă am timp, o să postez și Code Geass. Și... Mulțumesc!
ȘtergereAș fi vrut, totuși, ca aici să alcătuim un top al celor mai bune/tari animeuri.
Și, pentru cei care fac asta mereu, aș vrea să nu mai postați comentariile ca "Anonim". E chiar aiurea să nu știi cu cine vorbești.
Stef și "gandurileunuivisator" = același user?? Felicitări pentru blog! Nu sunt mulți tineri care gândesc ca tine. Mulți nu gândesc deloc. Totuși, fi mai veselă! Și nuvela? Când e gata nuvela? O s-o postezi?
ȘtergereDa, same! Probleme cu logarea, scuze. Si eu prefer sa primesc comment-uri de la oameni al caror nume sa il stiu, de numai de la anonimi. Multumesc de apreciere+aprecieri reciproce. (Tanar esti, banuiesc. How old?) Nuvela vine si ea, dupa ce o termin. Desfasurarea actiunii e scrisa, trebuie sa ii mai scriu inceputul si finalul.
RăspundețiȘtergereHugs, Stef.
Stef, crede-mă, eu unt cel mai "bătrân" fan anime și am un băiat trecut de 15 ani, care "se face vinovat" de pasiunea mea pentru animeuri. El m-a pus prima dată să traduc un anime care nu se găsea tradus pe niciun site românesc (Ghost Stories). Un anime deosebit, pe care ți-l recomad să-l vezi. O poveste fantastică.
Ștergerekrmn_scm este o anagramă a numelui soției mele, pe care o iubesc cum nici măcar un visător nu ar visa. Deaceea folosesc tot timpul anagrama numelui ei... Și ea știe asta.
Stef, cu sinceritate iți spun: Mă bucur că există și tineri ca tine!
Ce frumos! Ei bine, sunt de varsta fiului dumneavoastra si ma bucur ca v-a apropiat de lumea anime-urilor. Am vazut cateva episoade din Ghost Stories mai demult, pe Animax, cred ca o sa il reiau.
ȘtergerePartea cu sotia dvs...mi-a adus un zambet pe buze. Am ajuns pe Movie Club Anime prin intermediul Movie Club si chiar ma intrebam ce e cu adresa aceea ciudata:) Aveti o poveste foarte frumoasa!
În urmă cu 23 de ani mă plimbam cu ea prin parcuri. Eram prieteni. Luna viitoare, în august, împlinim 17 ani de căsnicie.
ȘtergereÎți doresc să ai și tu o poveste la fel ca a noastră, cel puțin.
Costi.
Păi:
RăspundețiȘtergere1- Hunter x Hunter
2- Fairy Tail
3- InuYasha
Între 1 şi 2 e o diferenţă microscopică, aşadar am luat în cosiderare şi că HxH este ongoing, iar FT este cum este...
Îmi place InuYasha pentru că este amuzant, iar povestea este cât se poate de originală (din câte anime-uri am văzut eu). Am avut de ales pentru locul 3 intre acesta şi Spiral, dar le-am pus pe toate din aceeaşi categorie.
Îmi place FT deoarece nu se dau bătuţi şi în majoritatea cazurilor câştigă. Vreau să spun- cui nu-i place Fairy Tail?
Iar HxH (2011) este pe primul loc pentru că pur şi simplu acolo e locul lui (desigur e doar părerea mea).
Sper că am argumentat destul de bine. Nu prea mă descurc la aşa ceva.
Foarte bun topul alcătuit de tine, Natalia. Până acum Inuyasha are 2 voturi și, cel puțin deocamdată, trece pe primul loc. Mulțumesc pentru participare!
Ștergere1.Inuyasha
RăspundețiȘtergere2.Elfen Liend
3.Ghost Stories
Mie sincer mi-a placut cel mai mult aceste anime...!
Inuyasha shi Ghost Stories sunt amintiri din copilarie..imi amintesc cu drag de ele..!Inuyasha mi-a placut cel mai mult din toate anime-urile pe care le-am vazut..regizorul a facut o treaba excelenta shi tu tot cu traducerea..!Mi-a placut mult povestea dintre inuyasha.kagome shi kikyo... shi asta a fost o parte din farmec din poveste...! Elfen Liend mi-a placut povestea ei..despre aceste fete cu "coarne" shi puterile lor..shi defapt a fost shi trist cum suferea..pentru ca era diferita de oameni...!Iar Ghost Stories shtiu ca poate e mai copilaresc dar totushi mia placut mult..shi mi-am amintit de el fiindca lam vizionat cind eram mai micutza...! Erika Lupu!
Erika, îți mulțumesc pentru participare! Da, Ghost Stories merita în top pentru că are o poveste superbă. Amanojaku, demonul din Ghost Stories mi-a plăcut cel mai mult. Și, în plus, Ghost Stories este primul anime tradus de mine.
Ștergere1Inuyasha 2 Sword art online 3tokyo mew mew Mie acestea mi-au placut!... By Mirela
RăspundețiȘtergereMultumesc pentru participare, dar era bine sa stim si numele tau.
ȘtergerePai Mirela
ȘtergereBună, Mirela! Bine ai venit pe MOVIE CLUB ANIME și mulțumesc pentru participarea la "Top Cel Mai Tare Anime". Nu e cine știe ce, dar ne dăm și noi cu părerea despre care anime ar fi cel mai... cel mai!
Ștergere1.Inuyasha 2.sword art online 3.elfen lied by Alina
RăspundețiȘtergereputeti pune si animeul chrono crusade?
ȘtergereAlina, multumesc pentru participare.
ȘtergereUn top facut de mine ar fi:
RăspundețiȘtergere1.Seria Code Geass
2.DN Angel
3.Fairy Tail
4.Inuyasha
5.The Word God Only Knows
Si as putea continua la nesfarsit :D
Am o intrebare.......Acest top trb sa aiba anime-uri de pe site sau nu??????As vrea sa stiu ca sa pot face si eu un clasament.....
RăspundețiȘtergereSi eu am un blog despre anime-uri si muzica....bn mai mult despre muzica....daca vreti sa-l vizitati (poate) accesati acest link....http://lovemuzicandanime.blogspot.ro/
ȘtergereDaca vrei as pute sa-ti recomand niste anime-uri misto...dar nu prea populare....
Buna, Elena! Orice anime, de oriunde, poate intra in Top. Si sa stii ca imi place blogul tau. Vad ca esti la inceput, sau mi se pare mie? Oricm ar fi, tine-o tot asa! Bafta!
Ștergerep.s.
O sa pun un link catre blogul tau.
Gata, am pus un link catre blogul tau "Love muzic and anime!!!!" si am convingerea ca sunt multi fani anime care cauta muzica din animeurile preferate. Link-ul catre "Love muzic and anime!!!!" il gasiti la "Va recomand un prieten".
ȘtergerePai nu sunt tocmai la inceput...am blogul de o luna.....s i oricum...sa spun sa topul meu nu???
ȘtergerePai sa incepem:
1)Fullmetal Alchemist Brotherhood(FMAB)
2)Tasogare Otome x Amnesia
3)Lovely Complex
4)SAO
5)Mirai Nikki
6)Romeo x Juliet
7)Sukite Ii na yo
8)Kaichou wo Maid-sama
9)Kuroshitsuji
10)Jormungand
Sorry daca este prea lung, dar nu m-am putut abtinu.....
si mersi pentru recomandarea de site-ul tau......mersi foarte foarte mult......
ȘtergereElena, sa stii ca niciun Top al animeurilor nu este prea lung. Multumesc penru participarea la Top!
Ștergere1.Inuyasha
RăspundețiȘtergere2.Ghost stories
3.Death note
-Andreea:D
Andreea, multumesc pentru participarea la Top!
Ștergere1.Dragon ball/Z/GT
RăspundețiȘtergere2.Ynuyasha si ynuyasha The Final Act
3.Yu Yu Hakusho
Acesta este top3 postat de mine deoarece cand vizionez unul din aceste anime-uri imi amintesc de capilaria de care aveam parte acum 7-8 ani dar nu numai din acest motiv, al doilea este nr de episoade nu este foarte usor sa faci un anime cu multe episoade fara sa te plictisesti nu pot spune si acelasi lucru despre One Piece care dupa 300 de episoade mi s-a scarbit de el (asta este parerea mea ) iar al treilea motiv este combinarea a mai multor genuri intr-o serie acţiune, comedie, dramă, supranatural alte anime-uri care mi-auplacut st:Bleach, Death Note, kuroko no basket ,detectiv Conan, Naruto/shippuden si chiar daca st baiat recunosc ca mi-a placut foarte mult si Nana. Comentariu postat de Cristi
mai vreau sa mentionez ca am 17 ani
Ștergere1. Inuyasha
RăspundețiȘtergere2. Yu Yu Hakusho
3. Tokio Mew Mew
:3.
Nu, nu se poate sa nu va ganditi la Cowboy Beebop...
RăspundețiȘtergeredesigur animeurile de prin '90 nu cred ca pot fi intrecute, insa ce sa zic, nu pot sa uit de Naruto sau ce mi-a mai placut mult, Blood+, sunt foarte complexe!
Multumesc pentru acest site, este extraordinar de accesibil pentru iubitori!
Da, Claudia, ai dreptate! Ar trebui sa intre in Top si animeurile anilor 90'. Numai ca, am impresia ca sunt putini cei care le-au vazut.
ȘtergereChiar daca e un pic tarziu...sa las si yo un Comm in legatura cu Top Anime (dupa placul meu)....Fara indoiala cel mai mult mi`a placut Inuyasha. Al doilea ar fii Sailor Moon si al trei-lea nu as putea spune unul... ar fii mai mullte. De exemplu: Spiral, Slayers, Capitanul Tsubasa,Pokemon,Mew Mew (dar aceasta seamana cu Sailor Moon deci nu l`as mai pune la socoteala) si multe altele ^_^
RăspundețiȘtergere1. Yu Yu Hakusho - Este cel mai emotionant anime pe care l-am vazut ! Fratie Unitate , Dragoste ! Si Lupte ! E cel mai apropiat de lumea reala si ma emotionat cel mai mult ! Sunt prea multe chestii pentru care iubesc acest Anime casa le enumar Aici !
RăspundețiȘtergere2. Inuyasha
3:Tokyo Magnitude 8.0
3. Tokio Mew Mew
4:Bleach
5:Tokyo Mew Mew
Eram sigur că Yu Yu Hakusho va veni din urmă... dar nu știu dacă va trece de Inuyasha.
RăspundețiȘtergereNu pot intelege de ce nu e in nici un top pus Naruto Shippuden , dupa parerea mea e cel mai tare anime din lume.
RăspundețiȘtergereAi dreptate. Si mie imi place Naruto... Tot ce tine de Naruto. Insa aici tin cont de parerile vizitatorilor si nu vreau sa influentez pe nimeni. Ma bucur ca ai lasat acest comentariu. Pa!
ȘtergereParerea mea e ca el mai bun si cel mai vizionat anime este Naruto ! Nu inteleg de ce majoritatea n`au mentionat acest anime ... dar fiecare cu parerea lui .
RăspundețiȘtergereDesii e suuper tarziu , fac si eu un micut top :)) :
1. NARUTO / NARUTO SHIPPUDEN
2. Shaman King ( nu pot sa-l uit a fost anime-ul copilariei mele si si acum recent l-am revazut si e SUPERB , pacat ca nu exista o continuare )
3. NANA ( un anime INCREDIBIL )
4. Elfen Lied ( Superb :x )
5. Vampire Knight ( A fost frumos ;x )
Si ar mai veni : Kaicwou wa maid-sama , Uta no pince sama ; Ikuto ; Kamisama no inai nichiyoubi ; Amnesia ; Clannad :x ; 11 Eyes ; Fairy Tail ; True tears ; Death Note ; Lovely Complex ; Sukkite ii na yo si Kiss x Sis (:)) pervers dar merge ) . Acum am vazut articolul asta si multumita lui am un nou anime la care sa ma uit de care n-am mai auzit -Inuyasha - . :))
Succes in continuare cu blogul ! Faci o treaba minunata si te aprecez foarte mult pentru efortul depus ! :*
Kiss X Sis si To love ru ,Mirai Nikki , High School DxD, Gantz, Log Horizon, Sword Art Online, Ore no Imouto, Yousuga no Sora, Dakara Boku wa H Ga Dekinai, Seikon no Qwaser, B Gata H Kei, Kore wa Kombie Desu ka, Kanokon, Sora no Otoshimono,
RăspundețiȘtergereHaha. Onimusha , Abea acum am aflat ca am ajuns si eu pe aici :D .Multumesc Mult. Dragilor , mie personal nu imi plac animeurile prea SF. Imi plac cele care au legatura si cu viata reala destul de mult. Gen Drama. Yu Yu Hakusho a avut de toate. Death Note lafel dar cam sumbru. Tokyo Magnitude Drama si suferinta :D. Un Anime se simte .! Nu conteaza cate animeuri ai vazut , daca nu le-ai simtit e egal cu 0.
RăspundețiȘtergereBuna ziua dragii mei din greseala am gasit acest Bloger minunat cu niste desene extraordinare multumesc celor care lucreaza la el insa am si eu o dorinta daca nu puteti si Sailor Moon cap coada mi-as dori enorm sa il revad pe tot complet.
RăspundețiȘtergereVa doresc sarbatori fericite tuturor
Am si eu un top al animeurilor
RăspundețiȘtergere1 naruto, naruto shippuden
2 bleach
3 death note
4 tokyo ghoul, tokyo ghoul root A
5 darker than black
6 sword art online
Dragi fani anime ! Cred ca la activ am vizionat/vazut 50 sau peste 50 de animeuri si am abia 20 de ani ( fara 2 luni ) !!! ! ! !
RăspundețiȘtergereAm multe anime-uri care mi-au placut in mod deosebit dar Inuyasha nu are degeaba 11 voturi acum chiar 12 sau mai multe ! Pur si simplu, Inuyasha subliniaza perfect lumea feudala de acum 1000 de ani si legende locale plus multi zei si demoni shintoisti foarte interesanti ! Si pe mine m-a uimit cat de mult te poti imiplica in anime ,uneori crezand ca tu l-ai trait ,candva ! Pe locul 2 , Naruto tata si va urma si fisu , Boruto .... dupa cine stie un Doruto sau un Rortuto ! Ma rog ,Naruto este un anime care le cuprinde pe toate ( genurile de anime ) ! Practic eu am crescut odata cu Naruto si toti cei din 1996 nascuti care vizioneaza acest anime si-au dat seama de acest lucru ,banuiesc ! In mare , Naruto ne invata cum sa ne respectam semeni si cum sa ne motivam pentru a ne atinge telul,plus cateva imormantari si melodii de calitate ! Si locul al 3-a ,Elfen Lied ! Ei bine sezonul 2 nu va exista :(( ! Dar am vizionat/vazut acest anime cred de 4-5 ori si tot nu ma vindec ! Nu faza diabolica de a ucide oameni in 1000 de moduri cu maini invizibile m-a fascinat , ci faptul ca Myu/Lucy a trait o viata de rahat ,fiind sigura si neinteleasa si vine Kouta asta si ii arata prietenie ,mai tarziu transformata in afectiune,dragoste si iubire ! Sunt baiat si recunosc ca am plans la acest anime din dragoste pentru astia doi 2 !!! ! ! ! Astfel spus un top 3 ar fi : 1.Inuyasha
2.Naruto si toate seriile lui care au fost sunt si vor mai fi
3.Elfen Lied fara sezonul 2 :(( !!! ! ! !
1.Yuyu hakusho e primul meu anime l-am mi se pare genial rar mai gasesti animeuri de genu lupte corp la corp pana la epuizare si puterile spirituale sau yoki urile la demoni is cireasa de pe tort pentru mine e cel mai tare parerea mea este ca multi nu au vazut yuyu hakusho din aceasta cauza e asa de slab votat sunt multi care nu au auzit de acest anime naspa ca nu a avut mai multe episoade 200 sau 300 sau cel putin 150 oricum e genial l-am vazut de 3 ori :D
RăspundețiȘtergere2.inuyasha o poveste deosebita foarte tare acest anime la unele faze iti dau pur si simplu lacrimile daca esti mai emotiv la fel ca si in yuyu hakusho
3.hunter x hunter foarte tare si asta imi place mult sper sa se mai apara episoade e ceva de gen yuy hakusho dar totusi nu se compara
Un mic top si din partea mea.
RăspundețiȘtergere1.one punch man
2.bleach
3.hunter x hunter
4.fairy tail
5.haykiuu! Pt.celor ce le plac sportul..
6.akame ga kill.
7.strike of blood
Un anime as vrea sa va recomand:Mahouka Koukou no Rettousei..