Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

marți, 17 septembrie 2013

Y.Y.H. episodul 39


Yu Yu Hakusho ep. 39
"Crushing Revenge"
Anihilarea! - Pumnul de fier al lui Yusuke
(Annihilation! Yusuke's Iron Fist of Fury)
"Funsai! Yusuke Ikari no Tekken" 
(粉砕! 幽助怒りの鉄拳)





http://movie-club-anime.blogspot.ro/2013/09/yyh-episodul-40.html 



6 comentarii:

  1. Buna!ce s-a intamplat cu restul episoadelor?nu am mai intrat de 2 saptamani sa ma uit fiindca am inteles ca nu prea mai aveati timp sa traduceti 3 episoade si a ramas la unul.Eu am vazut pana la episodul 103 iar acum cand am intrat nu merge mai departe de ep49,iar pe blog la yu yu hakusho apare numarul 53,si ar fii trebuit sa fie 112.Imi pteti spune va rog ce s-a intamplat?andreea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cineva, caruia nu i-a conventit amploarea pe care a luat-o acest site, a raportat site-ul la Google ca am animeuri si nu am drepturi de autor. Google a blocat episoadele raportate. Interesant este ca sunt blocate doar anumite episoade... asta dupa ce m-am certat cu cineva pe site-ul caruia am vazut postate animeurile traduse de mine.

      Ștergere
  2. Doamne ce oameni ordinari!si acuma nu le mai poti pune sau stiu si eu vreo solutie?daca ai nevoie de ajutor la ceva te rog spune-mi si mie sa stiu sa-ti las id-ul meu sau sa comunicam prin e-mail ceva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca ar trebi sa le repostez, dar cu titlul in limba romana, ceva de genul: "Ep. 1 Surprins de propria moarte"; "Ep. 2 Sarcina pentru reînviere" si tot asa, fara se le mai public pe Facebook sau Google +, sa nu mai permit motoarelor de cautare sa identifice situl, iar aceste animeuri sa fie vazute doar de cei care ajung aici din intamplare sau ghidati de voi. Mai exista si varianta cu "Site Privat", site pe care pot intra doar cei carora le dau eu voie dupa ce s-au inregistrat pe site sau imi lasa adresa de mail... sunt destule metode. Nu vreau nici sa-mi inchida Googe contul. Daca dai clic pe VK din coltul de jos/dreapta al playeruli video nu te duce pe siteul unde am postat filmele? Le-ai putea vedea de acolo.

      Ștergere
  3. merge cum ai spus cu VK. am reusit sa vad ca merg si celelalte episoade,am rasuflat usurata.incearca sa faci ceva in privinta asta sa nu mai faca toti idiotii ce vor ei cu munca ta.L-ai putea face si privat sa ne facem cont si sa putem intra doar cei care au andresa.ms frumos ca mi-ai spus unde le pot vedea pe celelalte!:)si multumesc ca imi raspunzi tot timpul cand am vreao nelamurire!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.