Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

duminică, 22 noiembrie 2015

Rnma 1/2 - ep. 3



Ranma 1/2 - episodul 3
Și, brusc, a început furtuna dragostei
Ranma
½
ep. #
English title
Japanese title
Original
Air Date




Ep.3
A Sudden Storm of Love
Ikinari Ai no Arashi Chotto Matte Yo
いきなり愛の嵐ちょっと待ってョ
April 29, 1989







 


3 comentarii:

  1. Deci, nu e frumos sa încep cu deci, iertare, dar pot sa spun ca mi-ai făcut un cadou de moș neculae mirific.
    Nu știu din ce motiv ai ales sa te apuci de acest anime, e drept ca și eu o data te-am rugat sa te gândești la el(nu cred ca mai ții minte), cu toate acestea, îți mulțumesc foarte frumos pt aceasta inițiativa!!! ❤
    Le las aici sa se mai strângă, o sa fie prea mar3 suspansul sa văd doar unul pe zi, momentan sunt la yu yu hakusho episodul 74.
    încă o data miliarde de mulțumiri! !!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Blanche BLC. Ma crezi sau nu, pentru tine traduc animeul asta. "Oare o sa poți sa traduci vreodata si Ramna 1/2?" Nu asta a fost, de fapt, dorinta ta? Ti-am raspuns atunci ca lucrez la Yu-Gi-Oh! Sezonul Zero si ca mi-ai lansat o mare provocare. Iata, am acceptat-o. Stiu ca-i un proiect foarte mare, 161 de episoade; stiu in ce m-am bagat, dar si Inuyasha are 167, Yu Yu Hakusho 112 si tot le-am terminat. Sper sa aveti voi destula rabdare. Voi incerca sa traduc un episod pe zi, dar nu tine doar de mine (serviciu, familie etc). Si ma bucur ca ai ramas pe Movie Club Anime, cel mai modest site de animeuri din cate exista. (-_^)

      Ștergere
  2. Da-mi Te rog voie sa Îți spun că ceea ce faci tu aici este ca o binecuvântare pt copiii ce încă iubesc animeurile și pt astia ceva mai mari, așa ca noi, care nu se pot dezvăța de ele.
    Mi-Ai făcut o deosebita onoare și totodată o surpriza Cum nu am mai avut parte pana acum prin publicarea acestui anime. Nu mai am nevoie de niciun cadou de sărbători, mi l-ai făcut tu din timp. ✌
    Blogul tau îmi face mereu serile mai frumoase, cu excepția serii în care am văzut episodul din Inuyasha unde Kikyou a murit, am plâns ca un copil de 3 ani timp de 10 minute hahaha.
    Nu știu sincer cum as putea sa te răsplătesc pt toată munca depusă aici. Faci viața frumoasa multor oameni.
    Cat despre timp, nimeni nu cred ca ar avea curajul sa te bata la cap sa postezi mai repede decât poți tu lucra.
    Multă bafta și rabdare!! Încă o data, miliarde d3 mulțumiri! !!!❤

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.